שירות הסעות תיירים

אנו הרי מכירים את זה מביקורנו בחופשות מעבר לים – מגיעים לשדה התעופה והנה צריך להתחיל למצוא את המונית שתיקח אותנו למלון, או לחילופין למצוא סידור להגיע ממקום אחד לאחר באתרים השונים. כאן בארץ ניתן למצוא פיתרון מעולה לכל התיירים, יחידים או קבוצות. חברת INTL מציעה שירותי הסעות מפוארים עבור התיירים השונים, בין אם מדובר מאיסוף משדה התעופה, סיור ברחבי הארץ ועוד.

מדובר בשירות איכותי ומשודרג, שאינו משאיר שום ספק – האיכות בהחלט באה לידי ביטוי. הרי שינוע של קבוצות תיירים זו לוגיסטיקה לא פשוטה שצריך לקחת עליה אחריות. מדובר באיסוף הראשוני לאחר הירידה ממטוס, בהבאה אל בית המון וכמובן שירותי הסעות ליעדים נוספים נקודות ציון תיירותיות אחרות. השירות של חברת INTL הינו שירות של 24 שעות בימה 7 ימים בשבוע והיכולת לספק כלי רכב בהתאם לגודל הקבוצה ללא ירידה בערך הנסיעה או בנוחות שלה מאפשרת לנו כחברת הסעות להתגאות ביכולות השונות להסיע אנשים ברמה של VIP.

תיירים משלמים כסף רב כדי להגיע לישראל, ליהנות מנופיה, האנשים שבה, המאכלים ועוד. כיאה להוצאה הזו, אנו מספקים את שירותי ההסעות בהתאם לסטנדרטים מאוד גבוהים, עם רכבי פאר נוחים מאוד, כאשר כל אחד יכול ליהנות ממושב מלכותי, מיזוג ותאורה, מערכת כריזה טובה שבאמצעותה יכול מדריך הטיולים לספק את מלוא הנתונים וההדרכות ללא כל בעיה טכנית וכמובן שכל נהג של חברת INTL הוא מקצועי מאוד, עם ניסיון רב שנים על הכביש, היכרות מעמיקה עם כבישי הארץ ויכולת לנווט ללא כל בעיה שהיא.

החברה מציעה צי רכבים שיכול להתאים לכל קבוצה, בין אם מדובר על משפחות שמבקשות טיולים פרטיים ובין אם מדובר על קבוצות גדולת יותר שצריך עבורן לספק מיניבוסים, אוטובוסים וכיוצא בזה. כמובן שגאווה מאוד גדולה עבורנו היא שימוש ברכי פאר כמו ג'יפ, לימוזינה ואף כלי תחבורה מרשים כמו מסוק פרטי שיכול להתנייד ולהביא את הטיול לכדי מימוש הפוטנציאל המלא שלו, שכן אין כמו סיור אווירי מעל לשמי הארץ, לאורך כל ימות השנה.