שירותי הסעות לבתי מלון

חברת הסעות טובה חייבת לספק את כל הצרכים של כל לקוח באשר הוא והדבר כולל נוסעים וקבוצת בסדרי גודל משתנים. בתי מלון נחשבים ללקוחות מאוד איכותיים של חברת INTL ולו משום הדרישה הבסיסית לרכבי הסעות איכותיים ומפוארים שמתאימים ללקוחות ולאורחים שלהם. בתי המלון צריכים הסעות ושירותי לוגיסטיקה רלוונטיים בכמה מישורים. האחר הוא מערך שאטלים משדה התעופה אל המלון עצמו. הרי כאשר מגיעה קבוצה של תיירים מחוץ לארץ, בעצם ההגעה שלהם הצורך להגיע ישירות לבית המלון עולה ולכן צריך כל בית מלון רכבי הסעה שייקחו כלאחר כבוד את הקבוצות ויביאו אותם בנוחות המרבית המתאימה לאורחים מכובדים אל המלון באופן מהיר, ישיר ומפנק.

כמובן שגם קבוצות של אורחים מקומיים צריכות שירות הסעות איכותי, שכן לא אחת יוצא נופש של ועד העובדים בחברות שונות שמבקש הסעה מנקודה מסוימת אל בית המלון והדבר בא לידי ביטוי באיסוף האורחים והבאתם אל בית המלון כחלק בלתי נפרד מחוויית האירוח האיכותית.

שירותי הסעות לבתי מלון יכול להיות גם מעבר לכך, שכן יש בתי מלון שמוציאים את אורחיהם גם ליעדי פינוקים נוספים ולשם כך עדיין צריכים לשמור על איכות הרכבים והשירות, כאשר חברת INTL מציעה זאת כסטנדרט ללא פשרות.

איכותה של חברת הסעות כמו INTL בא לידי ביטוי, בין היתר, בפאר הרב שקיים ברכבים. חברת INTL מבקשת להציע לקהל לקוחותיה חווית בית מלון על גלגלים והנוחות האופטימאלית מתבטאת גם במושבים מרווחים ונוחים, במערכות מיזוג ותאורה וכמובן עם מערכת בידור הכולל גם אפשרות למדריך להיות בקשר מול כל נוסעי הרכב, גם מבחינת היצע של הקרנת סרטים ומוזיקה. לכל צורך קיים מענה ומכיוון שחברת INTL מציעה שירותי VIP לכל נוסע באשר הוא, קיים קשר בין חווית הנסיעה ובין חווית האירוח בבית המלון.

היכולת לשלב בין הדברים קשורה כמובן למקצועיות של INTL, למגוון הרכבים המפוארים שהיא מציעה וחשוב לומר כי מגוון הרכבים כולל גם רכבי הסעות גדולים, גם רכבי פאר לבודדים וכמובן מסוק שיכול לשמש לאורחים נבחרים.