שירותי הסעות בישראל

כיום ניתן לראות כי תחום ההסעות בארץ מפותח מאוד והתחרות בהחלט מגיעה בסופו של דבר לטובת הנוסעים. חברת INTL מציעה שירותי הסעות בישראל ויש יתרונות רבים לבחירה בחברה ובצי הרכבים שלה.

בתור התחלה, לא מדובר על חברה המציעה את הרכבים הסטנדרטיים, אלא מדובר על רכבים מפוארים מאוד, שמתאימים לקבוצות בגדלים שונים, בין אם מדובר על יחידים, קבוצות של עד 10 אנשים, עד 20 אנשים וכמובן גם אוטובוסים מאוד מפוארים. הפאר של הרכבים מגיע בסטנדרט גבוה של VIP וכולל את כל האבזור המודרני ביותר שבא לידי ביטוי גם במסכים איכותיים, במיזוג מאוד מפנק וכמובן שהדרישה הראשונה היא מושבים עם מקום רב לרגליים, משענות טובות וידיות שיתנו תמיכה.

קיימים צרכים רבים ששירותי הסעות בישראל עונים עליהם. אחד הבולטים ביותר הוא שירות לתיירים. מדי שנה מגיעות קבוצות תיירים רבות לארץ ומבקשות לראות ולהתפעל מנופיה, אנשיה וכמובן האוכל המגוון. בחברת ההסעות INTL מקבלים התיירים את כל הפינוקים האפשריים, עם איכות בלתי מתפשרת של רכבים, נהגים ועוד. לתיירים תמיד יש את הרצון לראות כמה שיותר ולקבל את כל התמורה לכספם ולשם כך הם יכולים לקבל את הרכבים המפנקים ביותר, עם תקן אירופאי, טכנולוגיה מתקדמת ועוד. לתיירות מגיע מקום של כבהוד ושירותי הסעות בישראל המבוססות על תיירות בהחלט משפרות את תדמית התיירות ומוסיפות ערך רב לסיורים ולטיולים.

כמובן שגם את תיירות הפנים מבקשת חברת INTL לקדם ומעניקה שירותי הסעות לישראלים רבים שיוצאים לנפוש ברחבי הארץ, בין אם מדובר על משפחות וקבוצות קטנות ובין אם מדובר על נסיעות של ועדי עובדים גדולים שצריכים רכבי פאר המתאימים לקבוצות של עד 50 איש. נקודה חשובה היא מקצועיות הנהגים. בכל רכב פאר יושב נהג מקצועי המביא ערך מוסף לתפקיד, מכבד את יושבי הרכב כמו את הרכב עצמו, מכיר את כבישי הארץ ומסביר פנים כחלק מאמנת השירות. קיימת חשיבות רבה בשיפור השירות לתיירים ולישראלים וזאת כדי להעניק את המיטב ללקוחות, ללא הבדל. בישראל תמיד עדיף לנסוע עם INTL.