שירותי הסעה לשדה התעופה בן גוריון

 

מה המהירות המותרת והאפשרית במדינת ישראל.

תייר שמגיע לישראל לא יכול שלא להבחין בין כבישי אירופה וארצות הברית לבין הכבישים במדינת ישראל, שהרי בסך הכול העולם די מפרגן לישראל שהיא מדינה מתקדמת :הייטק , טכנולוגיה, תחבורה וכ"ד.

אנחנו שירותי הסעות. נהגי הסעות, הסעות בישראל מודעים להתפתחות התחבורתית של מדינת ישראל בשנים האחרונות, אם זה בכבישי אגרה, במסלולים מהירים, במחלפים מדהימים, ובכלל בכול תחום הרכבים וההסעות בישראל. אבל אותם תיירים שמגיעים מחו"ל ובפרט אלה ממדינות המערב יכולים לשים לב שאצלנו התחבורה היא פרימיטיבית ולו רק בגלל מהירויות הנסיעה בכבישים בינעירוניים או כבישי אגרה.

השבוע החליט משרד התחבורה את מהירות הנסיעה בכביש 6 ל-120 קמ"ש אבל הוא גם הכריז והודיע כי נהגים יוכלו להגיע עד 130 קמ"ש.

לשמע ידיעה זאת נזעק שמואל אבואב  מנכ"ל עמותת אור ירוק וטען כי אסור להעלות את מהירות הנסיעה ל-130 קמ"ש או עד 110% קמ"ש וזאת כי כבישי ישראל לא בנויים מבחינה בטיחותית למהירויות כאלה.

לך תסביר את זה לתייר האירופאי הנוחת בנמל תעופה בן גוריון שהוא נמל תעופה מודרני ולא מבייש אף מדינה אירופאית שבישראל המהירות המותרת בכבישים היא רק עד 110 קמ"ש.

למרות שתאונות לא נגרמות בגלל מהירות, עדיין יש הטוענים ובראשם שמואל אבואב כי העלאת מהירות הנסיעה מסכנת חיי אדם.

אנחנו ב-INTL מדריכים את הנהגים שלנו שלא יחרגו מהמהירות המותרת וזאת למרות שלא יכולים לעשות כך בגלל ציוד אלקטרוני הבולם את הנהג ברגע שעבר את גובה המהירות המותרת, אך היינו שמחים מאד באם העלאת מהירות הנסיעה בישראל היתה עולה לרווחת הנוסעים בהסעות בישראל ותיירים המגיעים אליה

www.in-tl.com