מיניבוס להשכרה עם נהג

כיום השכרת מיניבוס היא עניין שגרתי שכל אחד ואחת יכולים לעשות זאת, אולם אם באמת רוצים לשכור את הרכב יחד עם נהג, חשוב להכיר את חברת ההסעות לפני כן. אחד הדגשים החשובים ביותר בבחירת חברת הסעות היא נושא הבטיחות. כאשר אנחנו נוסעים ברכב הסעות שכור, שני מרכיבים אחראים על נושא הבטיחות. המרכיב הראשון הוא הרכב והמרכיב השני הוא נהג הרכב. לגבי בטיחות הרכב, חברת ההסעות חייבת לקיים את כל הכללים והנהלים הנדרשים לטובת העניין. רכב הסעות חייבת להיות החל משנתון מסוים ובעל רישיונות ואישורי נסיעה תקפים לכל אורך פעילותו בחברה.

לגבי הנהג, אסור לשכור את הרכב כאשר לא יודעים מהו טיב הנהג. במידה ומדובר בחרת היסעים מוכרת ומיומנת, מומלצת ומקצועית אז אין סיבה לדאגה, שכן תמיד לנהגים יהיו את כל הרישיונות והם תמיד יהיו מעודכנים בענייני הבטיחות בנסיעה ובנהיגה. לכן, חשוב לדעת עם איזו חברת היסעים אנחנו מתכוונים ליצור את הקשר. למרות הכל, עדיין אפשרי ואפילו נדרש לבדוק את הנהג באופן אישי. ניתן בהחלט לבקש מנהג הרכב להציג את רישיון הנהיגה ואת תעודת היושר, לראות האם מדובר בנהג שיודע לאן מתכוונים לנסוע והאם הוא מכיר את הדרכים ואת הנהלים בכל מיני נסיבות שאנו מתעניינים לגביהן.

צריך לזכור כי מדובר בנהג מקצועי והוא זה שמייצג את חברת הנסיעות יחד עם המיניבוס. כאשר שוכרים את המיניבוס יש מספר דגשים שצריך לשים אליהם לב בהקשר של הנהג, כמו מספר שעות נסיעה המותרות על פי חוק ובהתאם לזכויות שלו. מעבר לכך, יש להכיר את תעריפי הנסיעה ולתאם עם הנהג לפני שמתחיים את המסלול, את הזמנים וברגע שמתאמים את הנושא הזה יחד, אין שום סיבה שתהיינה תקלות בהמשך הדרך.

האינטרס של כל נהג הוא לשמור על הרכב כמה שיותר נקי וחדש. כאן חייב להיות שיתוף פעולה מאוד נעים ואפקטיבי בין הנהג ובין הנוסעים. חשוב שגם לנו תהיה האחריות לשמור על כלי הרכב, על מנת שהנוחות הזו תהיה הדדית והנסיעה תהיה מושלמת.