מיניבוס להשכרה מחיר

כאשר אנחנו נמצאים במצב שבו צריך לשכור רכב הסעות, אנחנו צריכים לחשוב איזה רכב הכי מתאים לנו. במקרים רבים אנו מוצאים את עצמנו חלק מקבוצה שלא תיכנס, כולם יחד, לרכב ואן אחד ומצד שני אנחנו לא צריכים באמת אוטובוס. המחיר של אוטובוס משתלם ברגע ששוכרים אותו עבור קבוצה של כ-50 נוסעים. ההמלצה הטובה ביותר היא לשכור דווקא מיניבוס. כיום ניתן לשכור מיניבוס במחירים מאוד משתלמים וחשוב לדעת בדיוק מהי העלות של הנסיעה וכמובן של ההשכרה הכללית, בטרם סוגרים עסקה.

כאשר מבקשים לשכור את המיניבוס, צריך לדעת שיש מספר סוגים של תעריפים, כאשר התעריפים השונים מתייחסים לסוגי נסיעות, למרחקים ועוד. לדוגמא, השכרת מיניבוס ליום אחד ולמרחק של עד 200 ק"מ, המחירים ינועו בטווח של 1200-2500 ₪. השכרת מיניבוס ליום אחד ולמרחק של עד 400 ק"מ, המחירים של ההשכרה יכולים לנוע בטווח המחירים של 2000-3500 ₪. מי שצריך הסעות קצרות כמו הסעות לאירוע של עד 30 ק"מ ולפרק זמן של כ-6 שעות, המחיר ינוע בטווח של 600-900 ₪ ונסיעה לאירוע למרחק של עד 200 ק"מ תנוע במחירים של 1800-2400 ₪. כמובן שיש גם הבדלים בסוגי ההסעות. הסעת תלמידים לכיוון אחד תעלה עד 320 ₪ וכנ"ל גם הסעת עובדים.

כאמור, יש סוגים רבים של נסיעות וחייבים לדעת גם מה לרשות בהזמנת העבודה. כאשר אנחנו יודעים את המרחק שאותו צריך לעבור במהלך היום בנסיעה, זהו המרחק שנצהיר עליו מול חברת ההסעות וכמובן שצריך גם לדעת שיש מרחקים עודפים שעליהם יש לשלם, או לחילופין לשלם עבור זמן נסיעה, כאשר החישובים הם לפי שעות נסיעה של הנהג.

השוואת מחירים היא אחד המהלכים החשובים ביותר בכל פעולה צרכנית שהיא, כולל השכרת רכב הסעות לטובת אירוע ואחרים. מה שצריך גם לזכור זה שהמחיר חייב לשקף את טיב החברה וזאת ניתן לקבל בלא מעט המלצות. את ההמלצות ניתן למצוא גם באינטרנט וכמובן גם אם נשאל חברים, מכרים ועמיתים לעבודה. חברת הסעות מקצועית היא בהחלט נכס עבורנו.