מיניבוס הסעות מחירים

כיום עולם הצרכנות שונה באופן משמעותי ממה שהיה נהוג לצרוך לפני מספר שנים לא רב. אנחנו מבקשים תמיד לבדוק מחירים ולדעת כמה נשלם בכל מקום וכמובן שאנחנו גם רוצים לדעת שהמחירים אותם אנו משלמים בסופו של דבר, גם משתלמים לנו. אחד התחומים שחשוב לבדוק בהם מחירים הוא כל נושא ההסעות. רבים מאיתנו צריכים מדי פעם הסעות ואם כבר שוכרים רכב גדול להסעות, הכי טוב יהיה לשכור מיניבוס. כמובן שצריך לדעת שמבחינה מספרית המיניבוס יותר קטן מן האוטובוס אבל לא לכל אחד מתאים ואן ולכן ההמלצה היא לשכור דווקא מיניבוס.

כאשר כבר מתכננים לשכור את רכב ההסעות, מה שצריך לדעת בתור התחלה זה, כמה הדבר יעלה לנו? ובכן, התעריפים יכולים מעט להשתנות מחברה אחת לאחרת, אבל האיכות גם כן חשובה. כאשר אנחנו בודקים כל חברת הסעות שהיא, צריך לראות האם יש לה ממליצים. המלצות לא בעיה למצוא, משום שאפשר היום לחפש גם באינטרנט וגם לשאול אנשים ותמיד נמצא מספר גדול של אנשים שיוכלו להמליץ על חברת ההסעות המדוברת. אבל עדיין, צריך לדעת כמה זה יעלה לנו.

אז ככה, השאלה היא לאיזה מרחק צריכים את המיניבוס. מכיוון שרכב הסעות שכזה נדרש לקחת אותנו למקומות וכמובן להחזיר אותנו במידה וצריך, אנחנו צריכים לשלם לפני המרחקים השונים. כך יכול להיווצר מצב שבו נשלם לנסיעה של עד 100 ק"מ סכום שיכול לנוע בין 1200-1800 ₪ ואפשר להגיע למרחקים של עד 300 ק"מ, אז נשלם מחירים שנעים בטווח של 1800-2500 ₪. בכל מקרה, חשוב מאוד לדעת לאן נוסעים וכמובן כמה זמן הכל ייקח. יכול להיות שצריך נסיעה של שעה ויכול להיות שצריך נסיעה של מספר שעות. חשוב לדעת זאת כדי להעניק לכל לקוח ונוסע שצריך את השירות חוויה מושלמת.

צריך לזכור גם שאם מדובר על נסיעה מיוחדת לצורך אירוע, כמו חתונה, יש לכך תעריפים אחרים והתשלום ינוע בסביבות 700-1200 ₪. כך ניתן לקבל הצעת מחיר על נסיעה לקברי צדיקים, לנתב"ג וכמובן לכל מקום.