חברת הסעות תיירים

כאשר אתם מארגנים טיולים עבור קבוצות תיירים, אחד הדגשים החשובים ביותר הוא נושא ההסעות. אתם חייבים הרי למצוא את חברת ההסעות המתאימה ביותר עבורכם והאמת היא שכאשר מדובר על תיירות מחוץ לארץ, הדבר האחרון שאתם רוצים זה דווקא להציע חוויה נעימה פחות ממה שבאמת אפשר היה להציע. כאן המקום לומר שברגע ואתם מתחילים לשווק טיולים בישראל עבור קבוצות תיירים, מן הראוי יהיה לעבוד עם חברת הסעות שתוכל לספק את המוצר הטוב ביותר עבור קהלי העיד השונים.

יש מספר דרישות מאוד חשובות ואפילו בסיסיות, כאשר מדברים על תיירות, מחברות רלוונטיות:

  • חברת ההסעות חייבת לשים דגש רב על כל נושא הבטיחות. הדבר חייב לבוא לידי ביטוי גם ברכבים שעוברים בדיקות תקופתיות ומקבלים את כל הדגשים והטיפולים הנדרשים במסגרת עמידה בסטנדרטיים בטיחותיים גבוהים. נושא הבטיחות גם חייב לכלול את הנהגים. אלה צריכים לעבור בהצטיינות השתלמויות בנושא בטיחות ולשמור על כל הכללים ולנהוג בהתאם לנהלים המחויבים על פי מדיניות החברה ולא רק על פי חוק מדינה.
  • הרכבים שבהם מסיעים תיירים צריכים להתאים לאיכות הנסיעה הגבוהה ביותר שרוצים להציע. הרכבים חייבים להיות חדשניים ביותר, עם מושבים נוחים ומערכת מיזוג אוויר שאין לה תחליף בשום עונה. מעבר לכך צריך לזכור שנסיעה טובה, נינוחה ומעניינת היא חלק בלתי נפרד מהטיול ומאחר ויש תיירים שמעבירים פרק זמן מכובד ברכב, ממש חשוב להקפיד גם על הסטנדרטים הגבוהים הללו.
  • חשוב תמיד להקפיד על התאמה בין הקבוצה של התיירים ובין הרכב שהם מקבלים. אין סיבה להביא לקבוצה קטנה אוטובוס גדול ולא תמיד כדאי לפצל את הקבוצה לשני חלקים בשביל מיניבוסים. כמובן הדבר צריך להיעשות בתיאום מראש עם חברת ההסעות.

נקודה חשובה לא פחות היא המחיר. כמובן שצריך לקבל הצעת מחיר מכל חברת הסעות שחושבים על יצירת קשר עימה, אבל צריך לדעת שהמחיר משקף אלמנטים רבים, כמו מוניטין והמלצות שיש לחברה מלקוחות קודמים. יש להתחשב גם בנתונים הללו ובסופו של דבר התיירים רק ירוויחו משיתוף הפעולה.