הסעות תלמידים טיולים

טיול לדרום או לצפון? טיול כלל שכבתי או טיול לקבוצה מצומצמת? לא משנה מהו הצורך העומד לפניכם, אצלנו בINTL  הסעות תוכלו למצוא מגוון של מיניבוסים ואוטובוסים יוקרתיים שבזכותם תוכלו להנות מנסיעה נעימה ברכבים גדולים ומרווחים וכמובן מהגעה מהירה ובטוחה אל יעדכם הסופי.

רכבי הסעות תלמידים לטיולים

הסעות תלמידים לטיולים מתבצעות לרוב באחד משני סוגי רכבים – אוטובוסים או מיניבוסים. מפרט האוטובוסים כולל בין 35 ל- 50 מקומות ישיבה מרווחים, אוטובוסים חדשים העומדים בתו התקן האירופאי, מיזוג אוויר, כורסאות ישיבה נוחות ומשענת יד לכל נוסע, מערכת כריזה, מערכת שמע משוכללת ומסך LCD. המיניבוסים כוללים 10 עד 19 מקומות ישיבה, כמובן גם הם כוללים מקומות ישיבה מפנקים ומרווחיםף משענת יד לכל אחד מהנוסעים, אמצעי תקשורת מתקדמים, טלפון סלולרי, מסכי LCD, מערכת כריזה, מערכת שמע מתקדמת ואיכותית וכן אופציה לסנכרון מערכות מחשב.

חברת INTL  הסעות מתמחה במתן שירותי הסעות לתלמידים במערכת החינוך הרגילה ועבור תלמידי מסגרות החינוך המיוחדות וערוכה להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר בכל הקשור להסעת ילדים ובני נוער.

שומרים על האוצר שלכם

כאשר מדובר בילדים שלכם, אין ספק כי אינכם מוכנים להתפשר על הפן הבטיחותי. על כן האוטובוסים והמיניבוסים שברשותנו משתייכים למותגי הרכב המובילים בעולם והנחשבים לבטיחותיים ביותר. בנוסף צוות הנהגים עובר באופן קבוע הכשרות מקצועיות ורענונים, וזאת במטרה לשמר ולשפר את כשירותם המקצועית. כמו כן כלי הרכב עצמם מטופלים ומוחזקים באופן קבוע על ידי טובי אנשי המקצוע ומטופלים רק במוסכים המובילים בישראל.

חיפשתם שירותי הסעות תלמידים לטיולים?

אם גם אתם מחפשים שירותי הסעות תלמידים טיולים, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו כבר עכשיו לחברה המובילה בישראל בתחום. צוות החברה ורכבי האיכות שברשותנו עומדים לשירותכם בכל עת.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או לפנות אלינו כבר עכשיו ונשמח לשרת אתכם באדיבות, במקצועיות ובחיוך גדול.