הסעות משדה התעופה

שדה התעופה הוא אחד המקומות הסואנים ביותר ורבים מגיעים ויוצאים אותו מדי יום לאורך כל ימות השנה. אין ספק שטיסות לחו"ל הן חוויה שצריך להמשיך ולחוות כל הזמן ללא הפסקה, אך החזרה לארץ היא תמיד מלווה בהרגשה של חזרה הביתה וכאשר כבר נוחתים ואוספים את התיקים והמזוודות, השאלה היא כיצד חוזרים משדה התעופה עצמו אל הבית. חברת INTL מציעה שירותי הסעות משדה התעופה, מה שמשפר אף יותר את חווית השיבה, שכן מדובר ברכבי פאר שנותנים את ההרגשה הטובה ביותר עבור כל אחד.

חברת INTL מציעה צי רכבים מפואר מאוד ומשופר באופן משמעותי בתוך עולם חברות ההסעה. כל רכב מציע שירות נסיעה ברמה של VIP ובהחלט מומלץ להיכנס לכל אחד מן הרכבים כדי ליהנות מנסיעה משלימה לטיסה.

כמובן שחברת INTL מציעה את שירותיה לקבוצות תיירים שנחתו בארץ לקראת חופשה מפנקת ונדרשת הסעה שתיקח אותם משדה התעופה אל בית המלון או לכל מקום אחר. ללא ספק מדובר על דרך מרשימה מאוד להראות לכל תייר את הפאר שברכבים, להציע את הנוחות המרבית וכמובן שזו קבלת פנים שתמיד כייף לנצל.

הסעות משדה התעופה לא מתאימות אך וטרק לקבוצות של תיירים, אלא מדובר גם ברכבים המתאימים לתיירים בודדים, אנשי עסקים שבאו לנפוש או לעשות את עסקיהם בארץ ויש צורך לאסוף אותם עם רכב מתאים ולשם כך חברת INTL מציעה רכבי פאר נוספים המתאימים בדיוק לצורך הנ"ל. האיסוף משדה התעופה יכול להיות במרצדס בנץ מפוארת מאוד, בג'יפ שיכול להשרות במידה רבה אווירה של ישראליות וטובע וכמובן גם לימוזינה. בכל אחד מן הרכבים ניתן למצוא מערכות בידור משוכללות, פינת משקאות, מסכי LCD ועוד.

משדה התעופה גם ניתן לאסוף במסוק פרטי, שהרי אין מקום טוב יותר להמריא ממנו כמו שדה התעופה. המסוק יכול לקחת תיירים לכל מקום בכל נקודת זמן במהירות ובנוחות המרבית וזאת בהתאם לצורך.

השאיפה היא תמיד להציע לתיירים שירות הסעות עם ערך מוסף, עם תוספות שמעשירות את החוויה ומשאירות טעם טוב לעוד.