הסעות לקבוצות קטנות

הצורך להגיע ממקום למקום קיים אצל כל אחד וצמיד ישנה סיבה טובה שדורשת להגיע לנקודה מסוימת. זוהי מהותה של כל חברת הסעות באשר היא – לספק שירותי היסעים לקבוצות שונות. עד לפני מספר שנים כל קבוצה שרצתה להגיע ממקום אחד לאחר שכרה דרך חברת הסעות אוטובוס, מה שלא בהכרח שיקף את המענה המתאים ביותר לצורך, משום שאוטובוסים הם כלי רכב גדולים שלקבוצה קטנה לא התאימו ולו משום המחיר הגבוה שלהם.

כיום המצב שונה לחלוטין, וחברת INTL גאה להציג מערך היסעים שמתאים לכלל הקבוצות, בכל גודל ולכל צורך. מדובר ברכבים מפוארים מאוד שמתאימים גם לקבוצות קטנות, המבקשות מיניבוס או כל רכב קטן אחר שיכול להתאים לצרכים שלהם. כמובן רכבי הפאר של חברת INTL עומדים כולם באותם סטנדרטים של רכבי VIP, ללא הבדל בין צרכי קבוצות גדולות או קטנות. השאיפה היא תמיד לספק לכל קבוצה ולכל לקוח את השירות הטוב ביותר, עם תנאי נסיעה איכותיים ובלתי מתפשרים הכוללים גם נהגים מקצועיים מאוד, המעניקים יחס חם לכל נוסע ולכל קבוצה, מכירים את כבישי הארץ ומייצגים את החברה בכבוד רב.

כך יכולה כל קבוצה לקבל את המענה המדויק בהתאם לגודל שלה וכמובן עם הבדלי מחירים משמעותיים. קבוצת קטנות של עד 10 או 20 אנשים יכולים ליהנות מחוויית נסיעה אחרת לחלוטין, ללא צורך לקבל רכב גדול מדי, שאינו עומד בדרישות ויקר מבחינת חלוקת המחיר על פני כלל חברי הקבוצה. חברת INTL מעמידה את כלי הרכב השונים לבחירת הקבוצות והלקוחות ומציעה מענה לכל צורך, וכמובן תנאים גבוהים מאוד, איכותיים ומפנקים.

כך יכולות קבוצות קטנות לנצל את המשאבים הקיימים ולהגיע לכל מקום בארץ, בכל זמן ובדרך המהירה ביותר, תוך כדי ניצול התנאים המפנקים של הרכב. הסעות לקבוצות קטנות יכולות לבוא לידי ביטוי בטיולי יום לאתרים מעניינים, להסעות מיוחדות עבור אירועים משפחתיים, סיורים של משלחות ועוד. אצלנו בחברת INTL יש לכל לקוח את כל המקום המכובד להביע דעה ולבקש את הפיתרון התחבורתי הטוב ביותר שניתן להציע.