הסעות לנמל התעופה בן גוריון

 תיירות נכנסת ותיירות יוצאת מנמל התעופה בו גוריון.

 מי שמסתכל מהצד על נמל התעופה בן גוריון, ובעיקר על אולם הנוסעים הנכנסים ואולם התיירים היוצאים לא יכול שלא להתפעל מהתנועה הערה שמתרחשת בשדה זה יומם ולילה, תנועה של נוסעים שלא מביישת אף נמל תעופה גדול שאנו מכירים כמו -AMSTERDAM-NEW-YORK  ואחרים. כן נמל התעופה הבינלאומי של מדינת ישראל "בן-גוריון" הפך להיות נמל תעופה בינלאומי וברמה בינלאומית.

 בכלל אמצעי הגישה לנמל התעופה, הקישור בין רכבת לנמל, החניות ארוכות הטווח, הלימוזינות, וכול אמצעי התחבורה האחרים, אוטובוסים, מוניות, הסעות פרטיות, הסעות VIP לנמל התעופה כול אלה הופכים את הנמל למשהו חי תוסס ומודרני עד אין כמוהו.

 יצא לי לנסוע אם נהג ותיק המסיע תיירים לנמל התעופה בן גוריון תוך כדי עליית זיכרונות מה היה נמל התעופה לפני זמן לא רב, משהו כמו 30 שנה אחורה לבין מה שקורה היום בשדה התעופה בן גוריון ואי אפשר היה שלא להתפעל מהקדימה שנמל זה עבר.

 כחברה העוסקת בהסעות מנמל התעופה בן גוריון ולנמל התעופה בן גוריון אנו מסיעים מדי יום ביומו תיירים, משלחות, משלחות עסקיות, אנשי ממשל, אנשי אקדמיה ובעיקר הסקטור שנקרא הסעות VIP לנמל התעופה, הן בקליטת הנוסעים והן בהעברתם מחלקי הארץ לשדה התעופה. והדרישה והצורך רק הולך וגודל.

 כבר יצא לנו לשמוע כי מדינת ישראל מתכוונת להקים נמל תעופה נוסף בסדר גודל של נמל התעופה בן גוריון עד לשנת 2020 מאחר והשדה הנוכחי לא יוכל לספק את הצורך שיהיה בשנים אלו.

 השאלה היכן יקום שדה תעופה זה.