הסעות לים המלח

לא בכדי ים המלח נחשב למוקד בילוי מוביל הן בקרב תושבי ישראל והן בקרב תיירים המגיעים לביקור זמני במדינתנו הקטנה. היתרונות הבריאותיים של המלחים היחודיים, המלונות המפוארים, הנופים המדהימים והעובדה כי מדובר במקום הנמוך ביותר בעולם הופכים את ים המלח למוקד שהביקור בו הוא לא פחות מחובה.

נסיעה בטוחה ומהנה אל ים המלח

על שום הביקוש הרב להגיע אל אותו ימה מופלאה בשילוב הדרך הלא פשוטה שאותה יש לעבור בכדי להגיע אליו, אנו מציעים שירותי הסעות מפנקים ואיכותיים במגוון עשיר של רכבים המותאמים ליחידים,משפחות ואף לקבוצות גדולות המעוניינות להגיע בבטחה ולהנות מנסיעה מהנה במיוחד.

מגוון רחב של רכבים מפנקים

אנו מזמינים אתכם לבחור מבין מגוון רכבים רחב הקיים ברשות החברה ולמצוא את הדרך המועדפת עליכם להגיע אל ים המלח. מעוניינים להגיע אל ים המלח בג'יפ? בלימוזינה? אולי דווקא במיניוואן מפואר? לא משנה איך בחרתם להגיע, אין וויכוח על כך כי הדרך המהנה והאיכותית ביותר היא בעזרת שירותיה המקצועיים של חברת INTL.

המומחיות של INTL

חברת INTL  מתמחה בהשכרת רכבים מיוחדים למגוון מטרות, ונהגים פרטיים במקרה הצורך, לכל אזורי הארץ. אנו מתגאים בשירות אדיב, מקצועי ומהיר לכלל לקוחותינו. בין שירותינו השונים תוכלו למצוא גם שירותי הסעות לאנשי עסקים, הסעות לחתונות וליווי אחמ"ים בנתב"ג.

איסוף הנוסעים מתבצע מפתח הבית, בית המלון או אפילו ישירות מנתב"ג בכבים מפוארים הכוללים פונקציות מתקדמות ואלמנים מפנקים במיוחד כמו למשל מסכי LCD, טלפון סלולרי וכמובן מקומות ישיבה מרווחים במיוחד.

מחפשים הסעות לים המלח?

אם חיפשתם הסעות לים המלח ברמה הגבוהה ביותר ואינכם מוכנים להתפשר על פחות מהכי טוב אנו INTL  הסעות מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כבר עכשיו ונשמח לסייע לכם בבחירת הרכב המושלם בדיוק עבורכם.

INTL  הסעות המתגאה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר ובשירות המותאם אישית לצרכיו של כל לקוח מזמינה גם אתכם להנות מרכב יוקרתי ופשוט להנות כל הדרך אל היעד שלכם. צרו קשר עכשיו.