הסעות תיירות

 

המלצות של נהגי הסעות לתיירות נכנסת ומקומית.

השאלה הגדולה כאשר מתכננים עבור תיירים המגיעים לישראל היא לאן חברת ההסעות תוביל את התיירים על מנת שימצאו עניין במדינת ישראל (נכון, זה לא שתייר לא מתכנן את ההסעה שלו משדה התעופה בן גוריון למרחבי ישראל כבר בשלב תכנון נסיעתו) אבל הרבה פעמים מתגלה לתייר "כי מה שרואים מפה לא רואים משם"

לפיכך ערכו אנשי התכנון בקבוצת ההסעות INTL – WWW.IN-TL.COM נקודות שיכולות להיות לעזר עבור אותם מארחים ישראליים עבור התיירים שיבואו לאסוף אותם משדה התעופה בן גוריון, או משדות ונמלים אחרים בישראל.

להל"ן חלק מההמלצות לתיירים נכנסים (תיירות נכנסת לישראל) לאתרים מרתקים:

שקיעה בחוף המתופפים בתל אביב.(מה שנקרא פעם הדולפינריום) בשעות בין הערביים מתאספים שם מתופפים אשר עורכים תצוגה מוזיקלית מהממת לאור השקיעה)

גג מתחם הנוטרדם בירושלים, מחוץ לעיר העתיקה : תוכלו למצוא שם מסעדה על גג הכנסייה מהממת ביופייה עם המראה המדהים של ירושלים.,

סיור וטיול בשפלת יהודה (בין מצפה משואה לתל גודד) עוברים בשדות של פריחה מדהימה  בשילוב ההיסטוריה של המקום הופך את הביקור באתר זה לאטרקטיבי מאד לתיירים הנכנסים לישראל, כאשר רוב התמונות שהם עושים קורים שם אל מול הפריחה של מגוון הצמחים.

נעבור צפונה ונערוך סיור בנחל "נדר הכרמל"  נחל שמתחיל ממורדות אוניברסיטת חיפה שעל הר הכרמל מסתיים בטירת הכרמל. ולאלה המשפחות המארחות תיירים ממומלץ מאד לערוך פיקניק במדשאות השבילים הפרוסים להולכי הרגל.

אתר המים היפה ביותר בפסגת הר אגר "גליל מערבי" ליד מושב מעונה  מקום ייחודי המשדר היסטוריה רבה ומקום קסום ובלתי מוכר לתיירים.

זריחה מעל בקעת תימנה הינו מראה שלא רואים כול יום  וגם שם בהליכה לאורך השבילים ההיסטוריה זועקת מכול מקום.

 

וזה רק על קצה המזלג של מקומות ייחודיים שאנשי INTL יכולים להציע לתיירות הנכנסת ולהסעות במדינת ישראל

www.in-tl.com