הסעה לשדה התעופה

כאשר מגיע היום שבו צריך להגיע לשדה התעופה, מדובר ביום מרגש במיוחד. ההכנות לקראת היום הזה הן רבות, שכן צריך להכין אצת כרטיסי הטיסה, את הדרכונים, לסיים לארוז את כל המזוודות ולדעת היכן כל דבר נמצא ולבסוף גם להגיע בשעה היעודה אל בית הנתיבות. חברת INTL מציעה שירותי הסעה לשדה התעופה בתנאים הטובים ביותר לעשות כן. חברת INTL מציעה צי רכבים מפואר המעניק לכל נוסע את הדרך הטובה ביותר לנסוע ממקום למקום ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על נסיעה לקראת טיסה אל מדינה רחוקה מעבר לים.

מרבית הטסים עושים זאת כחלק מיציאה לחופשה שחולמים ומתכננים אותה כבר זמן רב ואם כבר יוצאים לחופשה, ההמלצה היא דווקא לעשות זאת עוד מרגע יציאה מפתח הבית. אין כמו להיכנס לרכב מפואר, עם כל הפינוקים האפשריים שרכב הזעות יכול לספק, לנסוע סטייל אל שדה התעופה ושם להמשיך לצ'ק אין, לעבור בדיוטי פרי וכמובן בשעה היעודה לעלות אל המטוס ולצאת לחופשה המיוחלת.

הסעה לשדה התעופה זו אחריות מאוד גדולה, משום שצריך להיות בשעה ייעודה, על מנת שתהליך הקליטה יהיה יעיל ככל הניתן. בנוסף, מכיוון ששדה התעופה עובד 24 שעות ביממה לאורך כל ימות השבוע, הצורך הוא בשירות הסעות שיתאים את עצמו לשעות הפעילות בנתב"ג ולכן חברת INTL מציעה את רכבי הפאר בכל שעה והסעות מכל מקום אל שדה התעופה.

סוג נוסף של נוסעים המגיעים אל שדה התעופה הם צוותי האוויר. הם נדרשים להגיע אל השדה כדי להיערך לטיסות שלהם ולצורך העניין מגיעים בהסעות מאורגנות לעבודה. חברת INTL מציעה רמה גבוהה יותר של רכבי הסעה, שייתנו לכל צוות אוויר את מלוא התנאים להתחיל עוד משמרת בעבודה על רגל ימין, לאחר פינוק מאוד משמעותי בדרך.

לכל רכב בצי של INTL יש את מלוא התנאים הנוחלים, כמו מושבים בעלי מקום גדול יותר לרגליים, עם ידיות ומשענות שעוזרות לישיבה נוחה ואף לשינה בתנאים נוחים יותר ומערכות של תאורה ומיזוג שעוזרות להעביר את הנסיעה בקריאה ובשינה.