הסעות פרטיות, VAN, והסעות מנמל התעופה בן גוריון

האם אישור תחליפי הנפט לתחבורה אכן תוזיל את מחירי הדלק וכך יוזלו מחירי ההסעות בישראל, מחירי ההסעות מנמל התעופה בן גוריון  ואליו, והכי חשוב מחירי הסעות התיירים המגיעים אלינו מחו"ל ונדהמים כאשר נאמרים להם מחירי הדלקים בישראל, ניקח לדוגמא תייר המגיע לשדה התעופה בן גוריון, שוכר רכב, או מזמין לימוזין שתיקח אותו למקום חפצו ומגלה כי בישראל מחיר של ליטר דלק עולה מחיר של גלון אחד בארץ מוצאו
למעשה מדברת התוכנית על החלפת הבנזין בגז טבעי דחוס תוצרת כחול לבן, בדיוק כמו שאוהב התייר הבא מחו"ל ונוחת בשדה התעופה בן גוריון שרוצה לדעת שהגיע למדינה עם חדשנות ויותר אויר נקי. בנוסף מדובר על שימוש ב הנעה באמצעות חשמל, וחומרים ביולוגים מתקדמים.
למעשה הממשלה מנסה לעודד מהילה של מתנול  בבנזין עד לשיעור של 15% דבר שכבר יפחית את עלות הדלקים במידי ויגרום לירידה של מחיר בתחום ההסעות הפרטיות בישראל או בתחום ההסעות של רכבים כמו VAN או רכבים יוקרתיים להסעות VIP בישראל.
הרחיק לכת ראש ממשלת ישראל אשר אמר כי ניתן יהיה להפחית עד 25% מעלות הדלקים לתחבורה בישראל, ובכך לאפשר ליותר תיירים מחו"ל או מישראל לצרוך שירותים של נהג הסעות שיוביל אותם במרחבי ישראל.
פעולות אלה שעושה ממשלת ישראל רק יכולים להזניק את הדרישה הבלתי נגמרת של צרכנים מהארץ ומחו"ל לשימוש בהסעות לצורך מסעותיהם בישראל אם זה לצורך תיירות פנים ואם זה לגבי משלחות עסקיות ופוליטיות המגיעים מחו"ל ישר לשדה התעופה בן גוריון ומשם לרחבי הארץ.