שירות הסעות נתב"ג

נמל התעופה בן גוריון.
אם נאמר כאן כי בשנת 2012 עברו 12.4 מיליון נוסעים שהם עליה של 1.4% עלייה משנת 2011, ותנועת המטוסים בנמל התעופה בן גוריון הסתכמה בשנת 2012 ב-89.7 אלף המראות ונחיתות, כאשר המוביל הלאומי אל נמל התעופה בן גוריון ומ-נמל התעופה בן גוריון הייתה חברת אל על שהסיע 4.09 מיליון נוסעים. איך נחשב את תנועת התיירים הנכנסת אל מדינת ישראל שהרי קליטת תיירים המגיעים לישראל דרך שדה התעופה בן גוריון בלבד מזנק מדי שנה בשנה.

 
נכון, שבתקופת עמוד ענן, הייתה הפוגה של חודשיים בכניסת תיירים לישראל, אך עדיין ברגע שרואים עלייה של תיירות נכנסת העוברת בנמלי ישראל, הרי שהגאווה הלאומית מתנפחת ועולה. יש עוד נקודה חשובה בתחום התיירות הנכנסת אל מדינת ישראל והיא מוקדי המשיכה הן באתרים היסטוריים כמו מצדה ומקומות אחרים הן במרכזים קדושים לשלושת הדתות ירושלים, בית לחם, חברון, נצרת וכ"ד, הן בדרך חיים כמו הקיבוץ (שאומנם פשט את הרגל אבל עדיין נותרו מוקדים קיבוציים אליהם מגיעים תיירים רבים) וכמובן איך לא "העיר של 24 שעות ביממה" שלא מביישת ערים אחרות בעולם כמו אמסטרדם,, ניו יורק, פריז, עיר תוססת מלאה בחוויות, פתוחה, מתקדמת לכול האוכלוסיות, מספיק מצעד גאווה אחד בשנה שסוחף לכאן תיירות מיוחדת זאת ומפרנסת את העיר.

 
ישראל של שנות ה-2000 היא בהחלט אטרקציה לתייר, אומנם לא זולה אך עדיין אטרקציה במובן של הנאה וגירוי כול המאוויים האנושיים הקיימים באדם. ועם נחזור אל נושא התיירים המגיעים במטוסים, נוכל להשליך איזו עבודה מחכה לכול אותם חברות ההסעות המתמחים בהסעות של תיירים ברכבים שונים, בלימוזינות, ובכלל בכלל אמצעי התחבורה המאובזרים בטכנולוגיה הכי חדישה על מנת שהתייר ובעיקר זה שמכריז על עצמו כתייר או נוסע VIP יוכל ליהנות ולהרגיש כי קיבל תמורה בעד הדולרים או הארו שהכניס לכאן.